info@universaltraining.edu.gr +302103801133 Κέντρο Δια Βίου Μάθησης πιστοποιημένο από τον eoppep png
Έχετε επιχείρηση ή είστε Επαγγελματίας και αναζητάτε προσωπικό; Στείλετε το αίτημά σας στο career@universaltraining.edu.gr

Παιδοψυχολογία & Ψυχολογία των Εφήβων

Το μόνο με εξασφαλισμένη Εποπτευόμενη Κλινική Πρακτική!

Με Πιστοποίηση Pearson
Slider
Πιστοποιημένο Επαγγελματικό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης
 
 

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το Universal Training (επίσημα αναγνωρισμένος φορέας από τον ΕΟΠΠΕΠ), προσφέρει εντατικά και εξειδικευμένα μαθήματα στην κατανόηση, την αξιολόγηση και τη θεραπεία ψυχολογικών και εκπαιδευτικών δυσκολιών που μπορεί να αντιμετωπίσουν παιδιά και έφηβοι.

Σε ένα πρόγραμμα με έντονα διαδραστικό και βιωματικό χαρακτήρα, και υπό την καθοδήγηση έμπειρων εισηγητών, οι επιμορφούμενοι θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή και να εξοικειωθούν με την ψυχολογική αξιολόγηση βρεφών, νηπίων, παιδιών και εφήβων, καθώς και τις παρεμβάσεις, οι οποίες θα μπορούσαν να διευκολύνουν την ομαλή συναισθηματική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξή τους.

Οι επιμορφούμενοι θα έχουν ενεργή συμμετοχή σε βιωματικές δραστηριότητες και στη μελέτη και ανάλυση περιπτώσεων, έχοντας κατακτήσει αναπτυξιακές θεωρίες και γνωρίζοντας σύγχρονα ερευνητικά ευρήματα. Το πρόγραμμα θα δημιουργήσει την ευκαιρία μιας σε βάθος κατανόησης σύγχρονων θεμάτων παιδικής και εφηβικής ψυχολογίας, με στόχο την επαγγελματική εξέλιξη.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

Παρακαλούμε συμπληρώστε το e-mail σας

Invalid Input

Invalid Input

* Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Με την εγγραφή σας αποδέχεστε την πολιτική προστασίας δεδομένων της ιστοσελίδας για να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία. Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.

  • Σε ποιούς απευθύνεται
  • Η δομή του Προγράμματος
  • Κλινική Πρακτική
  • Προοπτικές
  • Εισηγήτριες
  • Μαρτυρίες

Σε ποιούς απευθύνεται

  • Πτυχιούχους και ερευνητές ανθρωπιστικών επιστημών

     Πτυχιούχους και ερευνητές ανθρωπιστικών επιστημών
    • Ψυχολογίας
    • ΦΠΨ
    • Παιδαγωγικών σχολών
    • Κοινωνιολογίας – Κοινωνικής ανθρωπολογίας
    • Λογοθεραπείας – Εργοθεραπείας
  • Εκπαιδευτικούς

     Εκπαιδευτικούς
    • Βρεφονηπιοκόμοι
    • Νηπιαγωγοί
    • Δάσκαλοι
    • Καθηγητές
  • Κλινικούς επαγγελματίες

     Κλινικούς επαγγελματίες
    • Ψυχολόγοι
    • Σχολικοί ψυχολόγοι / Σχολικοί Σύμβουλοι
    • Σύμβουλοι ψυχικής υγείας
    • Ειδικοί Παιδαγωγοί
    • Επαγγελματίες που εργάζονται στην παράλληλη στήριξη
    • Κοινωνικοί λειτουργοί
    • Λογοθεραπευτές & Εργοθεραπευτές
  • Κριτήρια Εισαγωγής

    1. Τίτλος Σπουδών Ελληνικών ΑΕΙ στην Ψυχολογία ή
    2. Τίτλος Σπουδών Ιδιωτικών Κολλεγίων ή Πανεπιστημίων της Αλλοδαπής στην Ψυχολογία ή
    3. Τίτλος Σπουδών ΑΕΙ / ΑΤΕΙ λοιπών Ανθρωπιστικών – Κοινωνικών Επιστημών ή και Επιστημών της Υγείας

    Η τελική επιλογή των συμμετεχόντων θα πραγματοποιείται με την κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών και μετά από ακαδημαϊκή συνέντευξη.

  • 1
  • Βρεφική & Νηπιακή Ηλικία

    Βρεφική & Νηπιακή Ηλικία

    Γνωστική ανάπτυξη
    Ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη
    Συναισθηματική πρόσδεση
    Ανάπτυξη κοινωνικού φύλου
    Ο ρόλος του πατέρα
    Η σημασία του παιχνιδιού
    Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
  • Παιδική Ηλικία

    Παιδική Ηλικία

    Γνωστική ανάπτυξη
    Ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη
    Ηθική Ανάπτυξη & Εκφοβισμός
    Διαδίκτυο & Video Games
    Φιλικές σχέσεις & Σχολική ένταξη
    Δομή οικογένειας
    Δυσπροσαρμοστία, Επιθετικότητα, Ενούρηση & Εγκόπριση, Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Εφηβεία

    Εφηβεία

    Γνωστική ανάπτυξη
    Ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη
    Ανάπτυξη ταυτότητας & Αυτονομίας
    Ανάπτυξη Σεξουαλικότητας
    Σχέσεις με φίλους & οικογένεια
    Αυτοτραυματική Συμπεριφορά, Επιθετικότητα
    Διαταραχές Διατροφής & Συναισθηματικής Διάθεσης, Εθισμός
  • Κλινική Πρακτική100 ώρες σε συνεργαζόμενα πλαίσια & δομές

    Κλινική Πρακτική
    100 ώρες σε συνεργαζόμενα πλαίσια & δομές

    Εξοικείωση με τα επαγγελματικά όρια & τους κανόνες δεοντολογίας
    Σύνθεση της θεωρίας με την κλινική πράξη
    Κατανόηση & εφαρμογή κατάλληλων διαδικασιών αξιολόγησης
    Κατανόηση & εφαρμογή των κατάλληλων θεραπευτικών παρεμβάσεων
    Κατανόηση της δυναμικής μιας διεπιστημονικής ομάδας
  • 1

child psychology 1Σκοπός της πρακτικής άσκησης είναι η εξοικείωση των επιμορφούμενων με δομές ψυχικής υγείας και κυρίως, με το κλινικό έργο, δηλαδή την αξιολόγηση, διάγνωση, πρόληψη και συμβουλευτική αντιμετώπιση δυσκολιών προσαρμογής και ψυχικών δυσλειτουργιών παιδιών και εφήβων και των οικογενειών τους.

Για την επίτευξη του στόχου προβλέπονται οι ακόλουθες διαδικασίες:

α) εσωτερική εποπτεία που παρέχεται από το Πρόγραμμα
β) εποπτεία από επαγγελματίες επόπτες- ψυχολόγους των φορέων πρακτικής άσκησης

Εξασφαλίζοντας τις απαραίτητες συνθήκες εκπαίδευσης για όλους τους επιμορφούμενους, ανεξάρτητα από το ειδικό αντικείμενο εργασίας του εκάστοτε φορέα, επιτυγχάνεται η ενοποίηση των θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων, η κατανόηση του επαγγέλματος του κλινικού ψυχολόγου στην πράξη σε ένα κοινό πλαίσιο με επαγγελματίες συναδέλφους καθώς και συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων, όπως και η ανάπτυξη ικανότητας περίσκεψης σχετικά με τις υποχρεώσεις και τις δράσεις του ίδιου του ατόμου και των άλλων.

Συνεργαζόμενοι Φορείς:

xamogeloanoikti agalia  dimos athinaiwn

timeline paidopsyxologia

  • Νίκη Βουδούρη

    Η Βουδούρη Νίκη είναι παιδοψυχίατρος με ιδιωτικό ιατρείο στην Αθήνα. Είναι πτυχιούχος Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Κρήτης με ειδίκευση στη Παιδοψυχιατρική και Diploma στη Συμβουλευτική των Εξαρτήσεων στο Κέντρο Έρευνας Ανθρώπινων Συμπεριφορών (ΚΕΑΣ). Παράλληλα με το ιδιωτικό παιδοψυχιατρικό της ιατρείο, η Βουδούρη Νίκη είναι πρόεδρος ΔΣ της ΜΚΟ PRAKSIS. Η ιατρός στα πλαίσια της συνεχούς επιμόρφωσης, έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα συνέδρια με προσωπικές ανακοινώσεις και posters και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων με θέμα τις ψυχιατρικές διαταραχές των παιδιών και τις εξαρτήσεις.

    Παιδοψυχίατρος MD, MSc
    Πτυχιούχος Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Κρήτης
    Diploma στη Συμβουλευτική των Εξαρτήσεων στο Κέντρο Έρευνας Ανθρώπινων Συμπεριφορών (ΚΕΑΣ)
    Πρόεδρος ΔΣ της ΜΚΟ PRAKSIS
  • Αλεξάνδρα Χατζησταύρου

    Η Αλεξάνδρα είναι Ψυχολόγος ( B.Sc. in Psychology, University of Central Lancashire) με μεταπτυχιακό στη Συμβουλευτική Ψυχολογία ( M.Sc. in Person-Centered Counselling, University of Strathclyde) . Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη μουσική αποκτώντας πτυχίο στο Βιολί .Είναι απόφοιτη του τριετούς κύκλου σπουδών του Μεταπτυχιακού Εκπαιδευτικού Προγράμματος Μουσικοθεραπείας, το οποίο πραγματοποιείται με τη συνεργασία του Κέντρου Μουσικοθεραπείας Θεσσαλονίκης, του Μουσικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης και του New York University (USA). Ψυχολόγος ( B.Sc. in Psychology, University of Central Lancashire, UK) με μεταπτυχιακό στη Συμβουλευτική Ψυχολογία ( M.Sc. in Person-Centered Counselling, University of Strathclyde, UK).
    Πτυχιούχος βιολιού και κάτοχος διπλώματος στη Μουσικοθεραπεία (Music College of Thessaloniki – Music Therapy Centre of Thessaloniki with the staff New York University, USA).
    Επιστημονική υπεύθυνη του κέντρου για την οικογένεια “MYFAMILYNEST” με έδρα την Αθήνα.
  • 1
  • Αγγελική Καβαλλιεράτου (Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, BSc Ψυχολογίας, MSc Κλινικής και Κοινοτικής Ψυχολογίας, Οικογενειακή-Συστημική Θεραπεύτρια, Επιμορφούμενη Παιδοψυχολογίας & Ψυχολογίας Εφήβων)

    Η απόφασή μου να παρακολουθήσω το συγκεκριμένο Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εξειδίκευσης Ψυχολογίας Παιδιών και Εφήβων, ήρθε για να συμπληρώσει τις γνώσεις μου ως οικογενειακή θεραπεύτρια, ολοκληρώνοντας την εικόνα και τις γνώσεις μου γύρω από το «παιδί», κάτι που έγινε και πράξη. Η παροχή άριστων γνώσεων και πρακτικής εμπειρίας, την οποία μας μεταφέρουν οι Ακαδημαϊκοί Εισηγητές βασιζόμενοι σε πολλαπλές προσεγγίσεις. Η θεματολογία είναι δομημένη με τον βέλτιστο ακαδημαϊκό τρόπο , καθώς μας δίνει την δυνατότητα να γνωρίσουμε πολλά και διαφορετικά πεδία γύρω από το παιδί. Η ενημέρωση γύρω από κάθε πτυχή του Επιστημονικού αυτού Πεδίου μας δίνει πλούσια ερεθίσματα ώστε να εμβαθύνουμε περαιτέρω στην επιστήμη μας και να αξιοποιήσουμε κάθε εξειδικευμένο δεδομένο. Τέλος, η δυνατότητα της πρακτικής άσκησης μας δίνει την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε και να βιώσουμε πολλά από όσα ήδη έχουμε ακούσει και διδαχτεί, ερχόμενοι σε άμεση επαφή με παιδιά όλων των ηλικιών καθώς και τον αντίστοιχα ιδιαίτερο κόσμο τους.
  • Σοφία Κίντη (ΦΠΨ ΕΚΠΑ, Επιμορφούμενη Παιδοψυχολογίας & Ψυχολογίας των Εφήβων)

    H Επαγγελματική Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση του προσφέρει το Universal Training με την Πιστοποίηση της Pearson αποτελεί την πιο σωστή ακαδημαϊκή μου επιλογή. Με έχει αφήσει πάρα πολύ ικανοποιημένη ο τρόπος οργάνωσης στη διαδοχή της ύλης αλλά και κάθε διδακτικού στοιχείου που έχει ενσωματωθεί στο Πρόγραμμα. Κάθε επιστημονική πρόταση είναι τεκμηριωμένη και χρήσιμη, ενώ οι εισηγητές είναι άριστα καταρτισμένοι και λειτουργούν σε πολύ υψηά standards. Το κλίμα στο σύνολό του είναι φιλικό και η οργάνωση άριστη από κάθε σκοπιά. Κάθε διάλεξη παρουσιάζει αμείωτο ενδιαφέρον και έτσι ο επιμορφούμενος βρίσκεται σε συνεχή ακαδημαϊκή εγρήγορση. Κλειδί για την επιλογή μου αποτέλεσε το σκέλος της πρακτικής άσκησης-κλινικής πρακτικής που παρέχεται αποκλειστικά αλλά και πολύ μεθοδευμένα. Από τις πρώτες κιόλας διαλέξεις ήμουν σε θέση να αντιληφθώ αλλά και να διαχειριστώ ορθότερα και πληρέστερα πολλά στοιχεία της δουλείας μου. Είμαι ενθουσιασμένη με την επιλογή μου και αγωνιώ για τη συνέχεια!