info@universaltraining.edu.gr 210 - 380 11 33 Κέντρο Δια Βίου Μάθησης πιστοποιημένο από τον eoppep png
Έχετε επιχείρηση ή είστε Επαγγελματίας και αναζητάτε προσωπικό; Στείλετε το αίτημά σας στο career@universaltraining.edu.gr

universaltext1

Universal Training - Υψηλού Επιπέδου Πιστοποιημένες Σπουδές

  • Emd Header
eidikes mathisiakes dyskolies

Advanced Professional Certificate in Diagnosis and Intervention of Specific Learning Difficulties

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα,
από το UNIVERSAL TRAINING
η χρήση μονόδρομου καθρέπτη (ONE-WAY MIRROR) αξιοποιείται ως εκπαιδευτικό μέσο στην επιμόρφωση και πρακτική κατάρτιση των σπουδαστών στον τομέα των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών.

Είναι το μοναδικό πρόγραμμα που παρέχει προηγμένη εξειδίκευση και 85% κλινική πρακτική στον τομέα των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (ΕΜΔ). Βασικός του στόχος είναι να αποτυπώσει τη φύση της εκπαιδευτικής στήριξης μαθητών κάθε βαθμίδας, αλλά και των ενήλικων με ΕΜΔ, ώστε ο επιμορφούμενος να είναι σε θέση να ανιχνεύσει, να αξιολογήσει,  να σχεδιάσει, να κατασκευάσει και να εφαρμόσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης για κάθε μαθητή με ΕΜΔ, βάσει των αρχών διαφοροποιημένης παιδαγωγικής στα ενδοσχολικά πλαίσια.

  1. Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

  2. Όνομα(*)
    Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας
  3. Επώνυμο(*)
    Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας
  4. Κινητό(*)
    Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας
  5. E-mail(*)
    Παρακαλούμε συμπληρώστε το e-mail σας
  6. Τόπος Διαμονής(*)
    Invalid Input
  7. * Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά
  8. Με την εγγραφή σας αποδέχεστε την πολιτική προστασίας δεδομένων της ιστοσελίδας για να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία. Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.

  • Emd Box1
  • Emd Box2
  • Emd Box3
  • Emd Box4b


Οι εισηγήτριες του προγράμματος

> Ανίχνευση και Διάγνωση Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών
> Σχεδιασμός και Υλοποίηση προγραμμάτων παρέμβασης

Gianneni
  • Δρ. Παναγιώτα Γιαννέλη (Μasen USA, NIU)
    Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

• Καθηγήτρια Προπτυχιακών Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Λογοθεραπείας - Ειδικής Αγωγής, Queen Margaret University (QMU) & University of East London (UEL) - Μητροπολιτικό Κολλέγιο
Αντιπρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας (ΕΕΔ)
• Καθηγήτρια στην Ελληνογαλλική Σχολή Ευγένιος Ντελακρουά Αγ. Παρασκευής
• Programme Leader του Προγράμματος "Κλινική Πρακτική στις ΕΜΔ"

> Διαφορική Διάγνωση

Livaniou
  • Δρ Ελένη Λιβανίου
    Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής & Γνωστικής Ψυχολογίας (University of Sussex,UK)

• Εξωτερικός Ακαδημαϊκός Συνεργάτης (Nottingham Trent University, UK)
• Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας (ΕΕΔ)

> Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Maria Karavelaki
  • Μαρία Καραβελάκη
    BA Μαθηματική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών

• M.Sc. in Computer Assisted Learning, Glasgow University
• Αναλύτρια Εκπαιδευτικών Συστημάτων, Δ/νουσα Σύμβουλος INTE*LEARN

> Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Lambrou
  • Δρ Γιούλα Λάμπρου
    • Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Temple University, Philadelphia, PA, USA

• Καθηγήτρια Προπτυχιακών & Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Ψυχολογίας - Ειδικής Αγωγής στο University of East London (UEL)

> Διάγνωση και παρέμβαση σε περιστατικά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
> Επόπτρια εργαστηρίου (lab) περιστατικών με ΕΜΔ σε μονόδρομο καθρέφτη

Salma1
  • Υπ Δρ Αναστασία Σαλμά
    Υποψήφια Διδάκτωρ Κλινικής Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο

• Master στην Ειδική Αγωγή με εξειδίκευση στις ΕΜΔ, East London University
• Αποκλειστική συνεργάτιδα του Metropolitan LLC
Υπεύθυνη επιτροπής Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Ελληνικής Κοινότητας Ανάλυσης Συμπεριφοράς (ΕΚΑΣ)

  • Θεματικές Ενότητες
  • Κλινική Πρακτική
  • Το πρόγραμμα
  • Επαγγελματική εξέλιξη και αποκατάσταση
  • Μαρτυρίες
  • Συνέντευξη Δρ. Παναγιώτας Γιαννέλη
  • ΕΜΔ: Ψυχομετρική Αξιολόγηση & Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός

  • Τεχνικές Ανάλυσης Συμπεριφοράς σε μαθητές με ΕΜΔ και προβλήματα συμπεριφοράς
  • Σύγχρονες επιστημονικές προσεγγίσεις και ποικίλες μορφές ΕΜΔ: (Ανίχνευση, Διάγνωση, Αξιολόγηση)
  • Ορισμοί κατά DSM-V/ICD-10
  • Χορήγηση σταθμισμένων ψυχομετρικών εργαλείων
  • Σχεδιασμός & Κατασκευή άτυπων/ μη σταθμισμένων Ψυχομετρικών Εργαλείων & Υλικού διαφορικής διάγνωσης για μαθητές και ενηλίκους με ΕΜΔ
  • Σχεδιασμός πολυαισθητηριακών παιχνιδιών ως τεχνικές παρέμβασης
  • Ζητήματα διαφοροδιάγνωσης
  • Προγράμματα & Στρατηγικές Παρέμβασης για την αντιμετώπιση των ΕΜΔ

  • Νέες τεχνολογίες στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες - Αντιμετώπιση και Υποστήριξη
  • Μελέτη και Ανάλυση Πραγματικών Περιστατικών (Οne way mirror,videos, ηχητικά δείγματα ανάγνωσης και γραφής)
  • Διαφοροποιημένη προσέγγιση στη παιδαγωγική και στις μεθόδους διδασκαλίας
  • Σύγχρονα πρωτοποριακά προγράμματα αξιολόγησης και παρέμβασης και στοχευμένες στρατηγικές αποκατάστασης σε ετερογενείς τάξεις & ανά ηλικιακή ομάδα
  • Σχεδιασμός εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης στις μελέτες περίπτωσης με την χρήση νέων τεχνολογιών(πολυμεσικό περιβάλλον,multimedia,ψηφιοποιημένο υλικό, χρήση και εφαρμογή λογισμικών)
  • kliniki praktiki

one way mirror 2Κλινική Πρακτική

  • Ο επιμορφούμενος σε πρώτη φάση θα παρακολουθεί μέσω μονόδρομου καθρέφτη την ανίχνευση, διάγνωση και παρέμβαση περιστατικών όλων των σχολικών βαθμίδων  (πρώιμη ανίχνευση στην προσχολική αγωγή, διάγνωση και παρέμβαση μαθητών με ΕΜΔ στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και ενήλικες με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες).
  • Σε δεύτερη φάση θα αναλύει υπό την καθοδήγηση έμπειρου επόπτη κάθε συνεδρία ξεχωριστά, θα καταγράφει το εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης για κάθε περιστατικό σε ειδικές φόρμες καταγραφής κατάλληλα σχεδιασμένες για περιστατικά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και θα θέτει καινούργιους βραχυπρόθεσμους στόχους για την επόμενη συνεδρία. Επίσης, θα σχεδιάζει και θα κατασκευάζει το υλικό για κάθε στόχο συνεδρίας και θα μάθει τον κατάλληλο τρόπο κατασκευής άτυπων εργαλείων αξιολόγησης για όλες τις βαθμίδες, παρακολουθώντας μπαταρία σταθμισμένων εργαλείων ανίχνευσης, διάγνωσης και παρέμβασης για τις ΕΜΔ.
  • Με αυτόν τον τρόπο ο επιμορφούμενος θα έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί βιωματικά την κλινική εξέλιξη των περιστατικών, οικοδομώντας το προσωπικό του portfolio, θα σχολιάζει το κάθε περιστατικό και θα έχει την κατάλληλη ανατροφοδότηση  από τους  έμπειρους επόπτες του. Με την πάροδο της πρακτικής άσκησης, θα δίδεται η δυνατότητα υλοποίησης ατομικών συνεδριών παρέμβασης των συμμετεχόντων, υπό την καθοδήγηση των εποπτών.
  • Οι φόρμες καταγραφής όπως και ο σχεδιασμός υλικού θα ψηφιοποιούνται και θα συγκαταλέγονται στο προσωπικό portfolio κάθε συμμετέχοντα.  
  • Με την ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης, θα δοθεί βεβαίωση της κλινικής πρακτικής παρακολούθησης περιστατικών με ΕΜΔ και ψηφιοποιημένος ο σχεδιασμός και η κατασκευή υλικού παρέμβασης ΕΜΔ.  
  • Θα συνεχίζεται η εποπτεία και καθοδήγηση για ένα 6μηνο μετά το πέρας του προγράμματος !!! 

emd stats mitropolitiko gr

Διάρκεια υλοποίησης και πιστοποίησης: 4-6 μήνες

Γλώσσα Διδασκαλίας & Αξιολόγησης: Ελληνικά

Το πρόγραμμα είναι ιδανικό για:

Α) Εργαζόμενους
Β) Έχοντες /  Έχουσες οικογενειακές υποχρεώσεις
Γ) Διαμένοντες / Διαμένουσες σε περιοχές και εκτός του λεκανοπεδίου Αττικής

eidikes mathisiakes dyskolies pyramida1

Πώς μπορώ να αξιοποιήσω την πιστοποιημένη μετεκπαίδευση;

ΕΞΕΛΙΞΗ
  • θα αποκτήσω επιπλέον προσόντα  & θα εμπλουτίσω το επαγγελματικό μου προφίλ
  • θα έχω ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σύγκριση με τους συναδέλφους μου.
  • θα μπορώ να διαχειριστώ μαθητές με διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία, να αξιοποιώ μεθόδους ένταξης  στην τάξη & να ενημερώνω τους γονείς παιδιών με ΕΜΔ
  • θα αποτελώ δυναμικό μέλος μιας διεπιστημονικής ομάδας

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
θα είμαι έτοιμος / θα μπορώ:

  • να εργασθώ σε Ειδικά σχολεία, Κέντρα αποκατάστασης ΕΜΔ, Κέντρα Προσχολικής Αγωγής, Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, Βρεφονηπιακούς σταθμούς-Νηπιαγωγεία-Ιδρύματα-Συλλόγους-Φορείς-Κέντρα Αποκατάστασης-Νοσοκομεία
  • να αναλαμβάνω περιστατικά με ΕΜΔ ως ελεύθερος επαγγελματίας
  • να αναλαμβάνω την υποστήριξη μαθητών στα πλαίσια της παράλληλης στήριξης
  • να παρέχω κατ οίκον υποστήριξη (ιδιαίτερα μαθήματα)
  1. dr panagiota gianneliΤι είναι αυτό που σας ώθησε να ασχοληθείτε με την Ειδική Αγωγή;

Η εμπλοκή μου στην ψυχοπαιδαγωγική επιστήμη και η ενασχόλησή μου με την επιστήμη της γενικής αγωγής αρχικά και μετέπειτα της ειδικής αγωγής, ξεκίνησε από την πρακτική μου εξάσκηση ως φοιτήτρια στο ΕΚΠΑ σε ποικίλα πλαίσια Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα 25 χρόνια πριν. Πάντα με ενδιέφερε η μάθηση να είναι απλοποιημένη για όλους, με μικρούς βραχυπρόθεσμους στόχους, ώστε να μπορεί να ακολουθεί κάθε μαθητής ανάλογα με το μαθησιακό του προφίλ και τον δικό του ρυθμό μάθησης.

  1. Για ποιους λόγους θα παροτρύνατε κάποιον να ασχοληθεί επίσης με αυτό; Τι θα τον συμβουλεύατε;

Θα παρότρυνα κάποιον να ασχοληθεί με το χώρο της Ειδικής Αγωγής γιατί έτσι θα μάθει εις βάθος την παιδαγωγική διαδικασία, θα μάθει να αναλύει κάθε πτυχή της μάθησης. Η ειδική αγωγή επικεντρώνεται στην ανάλυση έργου! Θα τον συμβούλευα να εκπαιδευτεί σε κλινικά προγράμματα διαφοροποιημένης παιδαγωγικής ώστε να αναπτύξει την ορθή κριτική του σκέψη.

  1. Θεωρείτε πως το σχετικό διδακτικό ανθρώπινο δυναμικό της χώρας μας είναι επαρκώς καταρτισμένο γύρω από τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και την  αντιμετώπισή τους;

Υπάρχει πληθώρα θεωρητικών σεμιναρίων 500 ωρών από Πανεπιστημιακούς φορείς, διαδικτυακά σεμινάρια εστιασμένα στην Ειδική Αγωγή αλλά απουσιάζει κάτι εξειδικευμένο, αναλυτικό, πρακτικό και εστιασμένο στην ανίχνευση, αξιολόγηση και παρέμβαση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών. Οφείλουν οι ακαδημαϊκοί  να μεταλαμπαδεύουν όχι μόνο τις θεωρητικές γνώσεις αλλά και την πρακτική τους εφαρμογή, αυτή είναι η μεγάλη έλλειψη στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.

  1. Ποια κενά εντοπίζετε στην εκπαίδευση γύρω από τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και την Ειδική Αγωγή ευρύτερα;

Απουσιάζει η κλινική πρακτική των προγραμμάτων, η εμπέδωση της θεωρίας μέσα από την πράξη, βιώνοντας οι εκπαιδευόμενοι την πραγματική κατάσταση των ΕΜΔ ανά ηλικία που εμφανίζεται και πώς παρεμβαίνουμε όχι με θεωρητικά εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης, αλλά χτίζοντας σε πραγματικά περιστατικά τα μαθησιακά κενά και τις ψυχοπαιδαγωγικές τους ελλείψεις. Θεωρώ ότι αυτό που λείπει από τα Ελληνικά εκπαιδευτικά προγράμματα είναι η πρακτική εφαρμογή υπό καθοδήγηση και εποπτεία εγκεκριμένων επιστημόνων με θεωρητικό υπόβαθρο μεν, κλινική εμπειρία δε.

  1. Ποια είναι τα πιο σημαντικά εφόδια που εξασφαλίζουν οι συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης " Κλινική Πρακτική στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες ";

Οι συμμετέχοντες παρακολουθούν πίσω από τον μονόδρομο καθρέφτη πραγματικά περιστατικά με ΕΜΔ σε όλες τις ηλικίες (ξεκινώντας από προγράμματα πρώιμης ανίχνευσης και παρέμβασης στην προσχολική ηλικία, στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια και ενήλικη ζωή ατόμων με ΕΜΔ).

Αναλύουν τις συνεδρίες που βλέπουν με τον κλινικό τους επόπτη και καθοδηγούμενοι, σχεδιάζουν τα προγράμματα παρέμβασης όπου και τα εφαρμόζουν κατά την κλινική επιμόρφωσή τους κατά την διάρκεια του εν λόγω προγράμματος.

Ακόμη, παρακολουθούν τη λήψη ιστορικού από τους γονείς των παιδιών.

Μετά το πέρας του προγράμματος έχουν εποπτεία για τις τυχόν δυσκολίες και απορίες τους, κάτι που δεν εφαρμόζεται και ούτε προτείνεται σε αντίστοιχα ακαδημαϊκά προγράμματα στην χώρα μας.

Δίνεται η ευκαιρία στους επιμορφούμενους όλων των ειδικοτήτων (μιας και είναι ένα διατμηματικό κλινικό πρόγραμμα) να παραπέμψουν τους μαθητές τους για δωρεάν αξιολόγηση και παρέμβαση στο χώρο της κλινικής μας πρακτικής. Έτσι, μπορούν να εστιάσουν στις τυχόν δυσκολίες τους για την μαθησιακή πορεία των δικών τους μαθητών.

Οι επιμορφούμενοι αποχωρούν εφοδιασμένοι όχι μόνο με τις σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις των ΕΜΔ αλλά και με μία μπαταρία ψυχομετρικών εργαλείων ανίχνευσης και παρέμβασης ώστε να είναι έτοιμοι πρακτικά στην άμεση εφαρμογή όλων αυτών μέσα στην ομάδα – τάξη τους. Το υλικό που δίδεται είναι σε ηλεκτρονική μορφή και απαρτίζεται από πολυαισθητηριακά προγράμματα παρέμβασης τόσο για Έλληνες μαθητές με ΕΜΔ όσο και για Έλληνες μαθητές με ΕΜΔ που μαθαίνουν μία ξένη γλώσσα.

Μάθετε περισσότερα εδώ: Κλινική Πρακτική στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

  • Χάρις Κερασίδου (δασκάλα, ειδική παιδαγωγός, MA Special Education Needs)

    Χάρις Κερασίδου (δασκάλα, ειδική παιδαγωγός, MA Special Education Needs)

    Η φοίτηση στο πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Κλινική Πρακτική στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες εμπλούτισε τις παράλληλες μεταπτυχιακές σπουδές μου με εξειδικευμένες γνώσεις. Η βιωματική παρακολούθηση ανίχνευσης περιστατικών με ΕΜΔ μέσω του μονόδρομου καθρέπτη συνέβαλε τα μέγιστα στην απόκτηση εμπειριών όσον αφορά τη διδασκαλία ατόμων με ΕΜΔ. Παράλληλα, η κατασκευή-εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης, στις περιπτώσεις που είχα προσωπική συμμετοχή, πάντα σε συνεργασία με την Δρ. Παναγιώτα Γιαννέλη, με βοήθησαν να εφοδιαστώ με επιπλέον γνώσεις και δεξιότητες ώστε να μπορώ να αναλάβω με αυτοπεποίθηση και σιγουριά διάφορα περιστατικά με ΕΜΔ μόνη μου, συνδυάζοντας χρήσιμες τεχνικές παρέμβασης.
  • Ζαχαρόγιαννη Μαρία (Κοινωνιολόγος-Ειδική Παιδαγωγός, MA Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής και Κοινωνιολογίας, Ιδιοκτήτρια Κέντρων Ξένων γλωσσών και Πληροφορικής Axon Περισσού Αττικής )

    Ζαχαρόγιαννη Μαρία (Κοινωνιολόγος-Ειδική Παιδαγωγός, MA Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής και Κοινωνιολογίας, Ιδιοκτήτρια Κέντρων Ξένων γλωσσών και Πληροφορικής Axon Περισσού Αττικής )

    Η όρεξη για διαρκή επιμόρφωση και η ανάγκη για επικαιροποίηση των επιστημονικών γνώσεων ενός καθηγητή και δη ενός φροντιστηριούχου στην περίπτωσή μου, δεν θα μπορούσαν να βρουν αποτελεσματικότερη ανταπόκριση από το πρόγραμμα της κλινικής πρακτικής στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, του κρατικού φορέα SQA. Οι εισηγητές ένας προς έναν καθώς και το προσωπικό του Μητροπολιτικού Κολεγίου στέκονται αρωγοί στην προσπάθεια αυτή με διαρκή υποστήριξη και σταθερό ενδιαφέρον. Ο τρόπος οργάνωσης, οι δομές και μέθοδοι διδασκαλίας –με κορωνίδα αυτή του μονόδρομου καθρέπτη- και το προσεκτικά επιλεγμένο curriculum συνιστούν μία ολοκληρωμένη και στοχευμένη μετεκπαίδευση/εξειδίκευση, ικανή να εξοπλίσει τον κάθε επαγγελματία εκπαιδευτικό, με τις κατάλληλες επιστημονικές γνώσεις για την πρόωρη ανίχνευση και αναγνώριση συμπτωμάτων αρχικά, τα απαραίτητα εργαλεία για την έγκυρη αξιολόγηση στη συνέχεια και τέλος με τις πιο σύγχρονες μεθόδους παρέμβασης για κάθε γνωστικό προφίλ αξιολογούμενου (παιδιού ή ενήλικα). Μία νέα εκπαιδευτική κατάσταση η οποία μετά από άμεση εφαρμογή, χαίρει εντυπωσιακής αποτελεσματικότητας στην μαθησιακή απόδοση και τη συναισθηματική κατάσταση των μαθητών μου στο σύνολο των φροντιστηρίων μου.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Μαρτυρίες

  • Χάρις Κερασίδου (δασκάλα, ειδική παιδαγωγός, MA Special Education Needs)

    Χάρις Κερασίδου (δασκάλα, ειδική παιδαγωγός, MA Special Education Needs)

    Η φοίτηση στο πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Κλινική Πρακτική στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες εμπλούτισε τις παράλληλες μεταπτυχιακές σπουδές μου με εξειδικευμένες γνώσεις. Η βιωματική παρακολούθηση ανίχνευσης περιστατικών με ΕΜΔ μέσω του μονόδρομου καθρέπτη συνέβαλε τα μέγιστα στην απόκτηση εμπειριών όσον αφορά τη διδασκαλία ατόμων με ΕΜΔ. Παράλληλα, η κατασκευή-εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης, στις περιπτώσεις που είχα προσωπική συμμετοχή, πάντα σε συνεργασία με την Δρ. Παναγιώτα Γιαννέλη, με βοήθησαν να εφοδιαστώ με επιπλέον γνώσεις και δεξιότητες ώστε να μπορώ να αναλάβω με αυτοπεποίθηση και σιγουριά διάφορα περιστατικά με ΕΜΔ μόνη μου, συνδυάζοντας χρήσιμες τεχνικές παρέμβασης.
  • Ζαχαρόγιαννη Μαρία (Κοινωνιολόγος-Ειδική Παιδαγωγός, MA Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής και Κοινωνιολογίας, Ιδιοκτήτρια Κέντρων Ξένων γλωσσών και Πληροφορικής Axon Περισσού Αττικής )

    Ζαχαρόγιαννη Μαρία (Κοινωνιολόγος-Ειδική Παιδαγωγός, MA Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής και Κοινωνιολογίας, Ιδιοκτήτρια Κέντρων Ξένων γλωσσών και Πληροφορικής Axon Περισσού Αττικής )

    Η όρεξη για διαρκή επιμόρφωση και η ανάγκη για επικαιροποίηση των επιστημονικών γνώσεων ενός καθηγητή και δη ενός φροντιστηριούχου στην περίπτωσή μου, δεν θα μπορούσαν να βρουν αποτελεσματικότερη ανταπόκριση από το πρόγραμμα της κλινικής πρακτικής στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, του κρατικού φορέα SQA. Οι εισηγητές ένας προς έναν καθώς και το προσωπικό του Μητροπολιτικού Κολεγίου στέκονται αρωγοί στην προσπάθεια αυτή με διαρκή υποστήριξη και σταθερό ενδιαφέρον. Ο τρόπος οργάνωσης, οι δομές και μέθοδοι διδασκαλίας –με κορωνίδα αυτή του μονόδρομου καθρέπτη- και το προσεκτικά επιλεγμένο curriculum συνιστούν μία ολοκληρωμένη και στοχευμένη μετεκπαίδευση/εξειδίκευση, ικανή να εξοπλίσει τον κάθε επαγγελματία εκπαιδευτικό, με τις κατάλληλες επιστημονικές γνώσεις για την πρόωρη ανίχνευση και αναγνώριση συμπτωμάτων αρχικά, τα απαραίτητα εργαλεία για την έγκυρη αξιολόγηση στη συνέχεια και τέλος με τις πιο σύγχρονες μεθόδους παρέμβασης για κάθε γνωστικό προφίλ αξιολογούμενου (παιδιού ή ενήλικα). Μία νέα εκπαιδευτική κατάσταση η οποία μετά από άμεση εφαρμογή, χαίρει εντυπωσιακής αποτελεσματικότητας στην μαθησιακή απόδοση και τη συναισθηματική κατάσταση των μαθητών μου στο σύνολο των φροντιστηρίων μου.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pearson assured logo

Η επιτυχής φοίτηση οδηγεί στη χορήγηση πιστοποιητικού Pearson Assured.

Επικοινωνία Κλείστε Επίσκεψη Τηλέφωνο